2007-05-10

változások

Kedves barátaim,
még nem-ismert olvasók!


teganp volt egy nagyon jó hangulatú baráti beszélgetésem, amely során tudtamra jutott, többen olvassák a verseim, mint én azt gondoltam volna.
A multkor sajnos letiltottam a lehetőséget a névtelen hozzászólásokra, de mivel ennek okán kissebb a lehetőség arra, hogy az értelem és az érzések megnyilvánuljanak, újra lehetővé tettem ezt tegnap.
Azzal a kis kivételle, hogy minden egyes hozzászolást elsőként jová kell hogy hagyjak majd, amelyre email-ben kapok értesitést.
Szóval nem kell megijedni, ha a hozzászólásotok nem jelentik meg rögtön, birálatot teszek felette, persze ezzel csak a trágár és buta megnyilvánulásokat akarom kiküszöbölni.
Előre is köszönöm a megértést és bizom benne, most már többen, még többen szóltok majd vissza nekem.
Fontosak vagytok, úgy, ahogy fontosak számomra az itt leirt versek is.

További jó olvasgatást :).


Kristián

Nincsenek megjegyzések: