2007-05-22

május 22.e

május 22.e


csak egy nap, nem több-másnak, nekem viszont az életem kezdete.
ma, 2007-ben töltöttem be a 27.ik életévemet - gyerek, felnött fejjel gondolkodó kamasz v. tetteiért maga felelő ifju ??? melyik is vagyok???
a tényen egyik sem változtat, hogy élek.
de hogy ehhez az élethez tartozik -e fényüzés, pompa, ... ezt viszont mindenkinek magának kell tudnia. most inkább érzem azt, hogy az életem egy szürke üveglapon keresztül zajlik, nem egészen tiszta minden, néhány szin és alak elveszett belőle.
de, legalább nem üres, nem éhes a multra, nem száraz, mint a háromnapos kenyér, mely már piritosnak is alig jo. álmok, vágyak, még a gazdagok fejében is születnek, én viszont, csak kevésre vágyom. de lehet tul nagy vágy. de mihez képest??? van, aki azt mondta, hogy nem az a baj, hogy nem éred el a céljaid, hanem hogy nincsenek! nagy igazság. épp ézért a cél, ami után ujabb és ujabb kell. nem lehetünk sosa sem elégedettek, maximum megelégedve, de... és jön a folytatás. az élet nem áll meg. nem azért élünk, hogy legyünk, hanem azért vagyunk, hogy éljünk.
nem szabad kihagyni egyetlen pillanatot sem, mert ugyebár alkalom szüli a tolvajt, mondani szokták.
egyszoval, 27 évvel ezelött elkezdődött az életem, s azota elindult vmi, ami még nem és nem teljesedett be. s hogy mikor jő el ez a pillanat, majd tudatom. de addigis remélem sok viz zudul le a Dunán és többnél is több verssel gazdagitom majd ezt a virtuális tárhelyet. s bizom benne, hogy minden olvaso, ismerős és nem ismerős talál benne magának szépet, igazat, s ezt tudja is velem, hogy tisztában legyek azzal, nemcsak engem foglalkoztat és nem csak engem érdekel mindez.
barátaim, köszönöm, hogy biztattok, és bizom benne, hogy jövöre, ugyanigy, ugyanitt, még többeteknek köszönhetem a látogatástokat.
ujabb, fényüzöbb évet kivánok nektek.
a muzsa legyen veletek :)


K.

Nincsenek megjegyzések: