2007-04-04

Hiábavaló

DEPECHE MODE

USELESS

Well it's about time
It's beginning to hurt
Time you made up your mind
Just what is it all worth...

All my useless advice
All my hanging around
All your cutting down to size
All my bringing you down

Watch the clock on the wall
Feel the slowing of time
Hear a voice in the hall
Echoing in my mind...

All your stupid ideals
You've got your head in the clouds
You should see how it feels
With your feet on the ground

Here I stand, the accused
With your fist in my face
Feeling tired and bruised
With the bitterest taste...





HIÁBAVALÓ

Nos, eljött hát az ido
Amikor fájni kezd a dolog
Az ido, amikor eldöntötted
Mit is ér az egész...

Az összes hiábavaló tanácsom
Mindenfajta elcsatangolásom
A te mindennemu lenézésed és
Az én örökös téged való átrázásom

Az órát figyelve a falon
Érzem az ido lassú múlását
Egy hangot hallgatván a térben
Mely fejemben visszhangzik...

Az összes bolond ideád
A fellegekben jársz
Meg kellene, nézd milyen érzés
Lent, a földön járni

Itt állok én, a vádlott
Öklöddel arcomban
Fáradtam és megsebezve
A legkeserubb szájízzel...

Nincsenek megjegyzések: